Aankomst - Reisverslag uit Finkenberg, Oostenrijk van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Finkenberg, Oostenrijk van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

24 Oktober 2012 | Oostenrijk, Finkenberg

Jaja liebe leute,

da bin ich dan!
Ik zal het aankomstverhaaltje een beetje kort houden want zooo spannend was het allemaal niet...;-)
Maandagavond had mijn pappie me naar Amsterdam centraal gebracht met de trein. Die trein had natuurlijk vertraging, maar geen probleem. De kaartjes moesten alleen nog geprint worden bij een automaat en dan könnte ich Los!
De trein was erg lelijk en uit het jaar NUL (niet zoals op de website van nshispeed) en ik had natuurlijk een prachtige plaats; links van mij een dikke, zeer luid snurkende Pool (of zoiets) en rechts van mij een klapperend zonnescherm....MMM wat houd ik toch van reizen!!!!!!!!
Het was een nachttrein en daarmee wordt veronderstelt dat mensen er kunnen slapen. NIET DUS. De trein maakte vet veel kabaal snachts en ik had een soort ruzie met de man achter mij: Elke keer als ik op had gestaan, had hij weer stiekem ( as if!) mijn stoel rechtop gezet. GRRRR. En ik deed 'm dus, als ik weer zitten, terug in de SLAAP positie. Enzovoorts enzovoorts.
Opeens kwam er politie in de trein, mannen met van die reddingsvesten aan. Bleek dat er ergens een gevaarlijk KOFFER was gevonden. Pff niets gevonden en dus alleen nog meer vertraging opgelopen.
Uiteindelijk 45 minuten telaat aangekomen...Daar ging mijn aansluiting! Volgende aansluiting: 1,5 uur wachten!
Naja, ik naar een gezellig eetdingetje op Munchen HBF en lekker- eindelijk dieetloos!!- vreten! Natuurlijk kreeg ik fijn gezelschap aan mijn tafel: Een ZWERVER. Beter nog: een DRONKEN zwerver! BLEHHHH. Heb ik weer! Het tafelgezelschap werd nog beter want opeens staat mijn irritante- etwas crimineel uitziende- stinkend naar zware shag, achterbuurman uit de trein voor me! BLEHH! Ook aanschuiven natuurlijk. Ik wilde nog een foto maken van mijn fijne tafelgenoten, maar dat durfde ik niet...
In de volgende trein naar Innsbruck, zat ik naast hele schattige mensen uit Engeland. Eindelijk normaal volk om mij heen. Ze hadden hele verhalen en beter nog: een route van de trein: bleek dat ik helemaal niet naar Innsbruck moest, maar er al eerder uit kon, namelijk bij JEnbach! JEEJ scheelde weer een overstap! Toppie joppie.
Uiteindelijk kwam ik dus rond 12 uur aan in Mayrhofen. Gerda (tante van Bo), bij wie ik ga werken in het hotel, kreeg ik niet te pakken op dit moment supreme. Ze zou mij namelijk ophalen. De bus gepakt naar het altijd gezellige Finkenberg!
Nu ben ik heerlijk uitgeslapen en ingetrokken in een speciaal gebouw, voor personeel van het hotel. Ik slaap hier met twee andere meiden en elke woensdagavond is er een PArty! Ben benieuwd! Haha
Ik kan nog wel 100 000 jaar doorgaan, maar dat duurt zolang.

Bis bald!

Und jetzt mein Oostenrijkse nummer
+43(0) 664 7643 111

Het adres van het hotel:
Sporthotel Stock
Dorf 142
A 6292 Finkenberg
tel.+43 5285 6775 0
www.sporthotel-stock.com



  • 24 Oktober 2012 - 14:39

    Muriël:

    Klinkt nu al fantastisch!! Veel plezier Leooo!! Kus

  • 24 Oktober 2012 - 14:45

    Mascha:

    Hi meine schatze!!

    Wat een levendig beschreven verhaal; wahaha! Ik dacht dat het reizen door Westerse landen toch wat comfortabeler was, maar toch niet. En overal zijn dus ook blijkbaar malloten te vinden... Meine Güte!!

    Gelukkig ben je veilig en wel aangekomen en kun je lekker gaan genieten!

    Kus!


  • 24 Oktober 2012 - 19:31

    Carla:

    Goed verslag !
    Geh so fort !!
    :)
    xxxxxx

  • 24 Oktober 2012 - 20:01

    Marjolein:

    Dat soort dingen overkomt alleen jou natuurlijk! Geen reisje zonder avonturen haha. Viele späs daar in Oostenrijk.

  • 25 Oktober 2012 - 13:54

    Linde:

    geen reis zo fijn als met snurkende, irritante, dronken, stinkende buren!!!
    xx

  • 26 Oktober 2012 - 22:42

    Monique:

    Hey Leo....
    Het lukt je dus al heel aardig reizende over de wereld.... gezellige mensen ontmoeten en zo..........hihihi.
    Geniet van je leventje daar in de bergen.
    lieve groet!

  • 28 Oktober 2012 - 15:20

    Deine Schwester:):

    ach frau Leonie, ich bin wieder zuruck und hab alles gelesen...! Enfin, je bent er. Ik ga kijken of ik skype weer aan de praat krijg und dan gehen wir schell telefonieren!! The biggest kiss!!

  • 01 November 2012 - 15:22

    Door:

    Ha die Lee, eindelijk waar je moet wezen. En.. het ziet er toch heel anders uit dan in Nederland. Wat een reis heb je gehad zeg! Hilarisch! Voor jou natuurlijk op het moment niet echt aangenaam maar voor de lezers wel om te lachen! Ik hoop dat er veel sneeuw gaat vallen en dat je het heel erg naar je zin hebt. En natuurlijk dat je goed kunt opschieten met je kamergenoten. Lieve groet van Door

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Backpacken!!!!

Actief sinds 09 Okt. 2006
Verslag gelezen: 670
Totaal aantal bezoekers 35503

Voorgaande reizen:

12 December 2013 - 02 April 2014

Nieuw Zeeland

22 Oktober 2012 - 30 Maart 2013

SNOWBOARDEN!!!

29 Oktober 2009 - 31 December 2009

Kinder, hier bin ich!

16 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: