Over lesgeven, Radlers drinken en...? - Reisverslag uit Mayrhofen, Oostenrijk van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu Over lesgeven, Radlers drinken en...? - Reisverslag uit Mayrhofen, Oostenrijk van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu

Over lesgeven, Radlers drinken en...?

Blijf op de hoogte en volg Leonie

15 Januari 2013 | Oostenrijk, Mayrhofen

Hallo iedereen daar in het witte- etwas gestresste?- Nederland!

Wij zijn hier alleen maar BLIJ met sneeuw, al is het een meter!!! Hahaha
Even een zeer korte update vanuit Mayrhofen, ik lig al twee dagen braaf ziek op bed, dus geen beter tijdsverdrijf dan een blog schrijven, toch?!
Lesgeven is leuk! Zeer leuk zelfs! Voornamelijk krijg ik de beginnersgroepen...jaja ik ben het 'nieuwste' in het team, dus kan er ff niks tegendoen. Maar het zorgt voor goede afwisseling: Soms sta ik de hele les alleen maar te 'peptalken' omdat mensen bang zijn of ineens hoogtevrees blijken te hebben ofzo...:) en soms gaan de gasten er zo snel vandoor dat ik zelf even gas moet geven om de groep bij elkaar te houden...(lukt niet altijd btw))
Na het (harde!) werk drinken we altijd even een klein biertje of Radlertje in de Pilzbar, wat voor ons snowboardleraren erg goedkoop en lekker is!
OP vrijdagavond gaan we met de snowboarders standaard uit, meestal naar hippe clubss..Hahah die zijn er dus niet. WEL zijn er andere gezellige kroegjes waar je kunt hangen en af en toe dansen. Vorige week was ik lekker een dutje aan het doen in de bar, jawel moet kunnen en werd ik opeens wakker van een straaltje water in mijn gezicht...De barman met een waterpistool,ahum. Tijd om naar huis te gaan?!
Sannefleur was vorige week op bezoek met al haar piloten en andere KLM mensen. Was errug gezellig!! Lekker wild gedaan is de beroemde EISBAR en lekker veel biertjes gedronken etcetc.
Hoe saai kan het leven zijn. Ik vermaak mij hier voorlopig prima, kom gerust langs en see for youself;)
Dikke kus!



  • 15 Januari 2013 - 18:09

    Jennifer:

    Kom gerust langs? Je bedoelt dat je inmiddels voorbereid bent op mensen met uberstress voor hoogtes? Hehehe, dan kan ik het nog eens overwegen. Zorg je wel dat je niet alle hersencellen verzuipt in het bier, voor als de sneeuw gesmolten is ;-p!

  • 15 Januari 2013 - 18:38

    Carla:

    Heej lieverd
    Leuk weer iets van je te lezen.Had alles al gehoord ..haha !!
    Beterschap,schatje !!
    xxxxx

  • 15 Januari 2013 - 19:15

    Linde:

    Ziek...
    Misschien overgevoelig voor Bier....
    Schade

  • 15 Januari 2013 - 22:52

    Pieter:

    Het wordt tijd om maar eens langs te gaan. Eens orde in de chaos scheppen....of andersom (-:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Backpacken!!!!

Actief sinds 09 Okt. 2006
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 35499

Voorgaande reizen:

12 December 2013 - 02 April 2014

Nieuw Zeeland

22 Oktober 2012 - 30 Maart 2013

SNOWBOARDEN!!!

29 Oktober 2009 - 31 December 2009

Kinder, hier bin ich!

16 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: