supersnelle update1 - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu supersnelle update1 - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu

supersnelle update1

Blijf op de hoogte en volg Leonie

02 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Paihia

lieve mensen,

happy newyear allemaal!!

Even een supersnelle update met spelfouten incluysief want ik heb nog maar 8 minuten op deze biebcomputer voordat ik eraf wordt gegooid...
alles gaat goed! Zie foto's!! Over een paar dagen ga ik waarschijnlijk door naar the Coromendel of een ander leuk gebiedje!!
Nieuw zeeland is echt een tof land! en ik heb nu een fantastisch autootje waar ik mee ga rondcruizen....

zie foto's!! dikke kussennnnn xxx

  • 02 Januari 2014 - 23:15

    Floor:

    Goed verhaal! Veel plezier! X

  • 03 Januari 2014 - 00:13

    Jennifer Smit:

    Wow, I am impressed! Je hebt zelfs een hindernisje gesprongen met dat paardenbeest??! En die auto lijkt wel wat op je karretje uit NL. Coromandel is erg mooi ook. Kijk nu al uit naar de volgende pics! Have fun babe. XX

  • 03 Januari 2014 - 09:04

    Maris:

    leuk sis! Ik snap dat je maar 8 minuten had want je hebt teveel te doen! Ziet er tof uit! BIG kisses terug!

  • 03 Januari 2014 - 14:49

    Pieter:

    Ha die dochter,

    Wat een leuke ervaringen allemaal! Top. Dat autotje doet me sterk aan een ander (-:) autotje denken...je hebt nu je eigen stock-car!
    En zie ik het goed dat daar gewoon Heineken wordt gedronken? Proost!We skypen snel!?
    Xpapa

  • 04 Januari 2014 - 09:46

    Dick Van Den Esschert:

    Hoi Leonie, jij natuurlijk ook een geweldig 2014. Je vader zit nu naast me, we gaan zo meteen voor de voetbalploeg een locatie uitzoeken. Dus ook de groeten van je vader. En natuurlijk van Rosemary, Sabrina en van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Backpacken!!!!

Actief sinds 09 Okt. 2006
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 35497

Voorgaande reizen:

12 December 2013 - 02 April 2014

Nieuw Zeeland

22 Oktober 2012 - 30 Maart 2013

SNOWBOARDEN!!!

29 Oktober 2009 - 31 December 2009

Kinder, hier bin ich!

16 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: