Life is great in the mountains! - Reisverslag uit Mayrhofen, Oostenrijk van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu Life is great in the mountains! - Reisverslag uit Mayrhofen, Oostenrijk van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu

Life is great in the mountains!

Blijf op de hoogte en volg Leonie

26 November 2012 | Oostenrijk, Mayrhofen

Re- update: Ik kan dus niet in mijn flatje blijven, MAAR gelukkig kan ik naar een ander skilerarenhuis verhuizen waar ik wel het hele seizoen kan blijven, JEEJ!


Hallo mensen,

Het gaat goed!!
Ik wilde al eerder een verslag sturen, alleen had ik nog niks boeiends te vertellen. Nu gelukkig wel want: IK HEB EEN BAAN!!!!
Als snowboardinstructeur in Mayrhofen!!!!! Precies wat ik wilde!
Ik was al verschillende keren langsgeweest bij de "Roten Profis", de grootste skischool van Mayrhofen, maar de vrouw die ik moest hebben was op vakantie. Vanmorgen moest ik haar bellen voor een afspraak, dus ik gelijk om half 10 gebeld. Of ik direct naar het kantoor kon komen! NATÜRLICH??!!!!
Snel aangekleed en zonder ontbijt (!!!)daar naartoe gesjeesd!
Twee minuten gezellig gekletst met een vrouwtje genaamd Anja en de deal was on!!
YIIIHAAA! Erg blij ben ik! Oja ik heb ook gezegd dat ik skiles kan geven. Kan ik ook heus wel, alleen moet ik eerst weer even oefenen hoe dat hele skieën ook alweer ging...;-)
Het enige jammere is dat het skilerarenhuis al vol zit, dus ze mij geen onderkomen kunnen geven....Hmmm. Dat is een project voor komende week. Ik heb een optie op een kamer in een skilerarenhuis van een andere skischool, maar dat hoor ik eind van de week.
Zometeen ga ik met twee hele aardige Engelse jongens(zie foto) op zoek naar een woning voor met z'n drieën in Mayrhofen. Zou wel echt tof zijn als we iets kunnen fiksen, alleen het is niet makkelijk hier. De meeste mensen willen hun appartement liever per week verhuren omdat dat veel meer oplevert...:-@
Verder heb ik gister lekker geboard op de gletsjer (Hintertux) en was wel weer chill! Zonnetje erbij; No Problemos!! Eerst met een Nederlandse freestyle chick en vorig weekend met pa en Benno! Was echt zwaar relaxed!
Oja, ik heb ook een job in Bramberg (vlakbij Gerlos). Dat is een klus van 5 dagen. Snowboardles geven aan een grote groep Israëliërs en daarna handje contantje uitbetaald worden, jeej!!KABAM wat een relaxedheid:)

Verder heb ik mijn eerste dronkenavondje alweer gehad; mede mogelijk gemaakt door Jagermeister...;-)

Appartement waar ik nu zit is heeeel chill (zie foto)! Echt een leuk mens Pia, bij wie ik nu blijf. Als er nog mensen zijn die willen skypen dan kan dat natuurlijk!!!! Gezellig!

Nou genoeg opgeschept over mijn successen;) Ik hoorde dat er lekkere storm was in Nederland?! Fijn hoor, hier regent het bijna nooit:)

Ik zou het leuk vinden als jullie allemaal reageren!!! Tell me what you're up to!!!

Liebe Grüssen!!!!!!!!! xxx

Oja en iedereen is hier natuurlijk van harte welkom!!!!!!!!


  • 26 November 2012 - 12:00

    Lieke S:

    Leuk chick!
    super dat het uiteindelijk is gelukt!
    Nou nog een huisje met leuke roomies! ;)
    Veel plezier!
    xx

  • 26 November 2012 - 12:12

    Marsha:

    Hey Leo!!!

    Top om te horen dat je een baan hebt!!! Woning gaat vast ook lukken!!! :)

    XX

  • 26 November 2012 - 12:33

    T:

    He Leonie!
    Wat heerlijk al die goede berichten! hopen dat het allemaal gaat lukken. Maar dat zal vast allemaal goedkomen!
    XXXXX

  • 26 November 2012 - 18:43

    Mascha:

    Heeee snowbabe!

    Wat heerlijk voor je dat je een baan hebt!! Nu nog even zoeken naar een onderkomen en dan ben je dus helemaal gesetteld. Dat gaat vast lukken wanneer jij jouw charmeoffensief inzet!
    Have fun (ook zonder Jagermeister ;-)) !

    xxx

  • 26 November 2012 - 18:43

    Marjolein:

    He Leo,

    Top man dat je nu iig een baan hebt, dat verbijf zal vast ook wel goed komen. Veel plezier met de Israëliërs.
    Xx

  • 27 November 2012 - 17:58

    Anne-Marie:

    Lieve Leo,

    wat super, heb nu eindelijk alles gelezen, super dat je een baan hebt, we duimen voor een hutje om te slapen!! volgens mij heb je het top! veel liefs van ons vijven!!

  • 28 November 2012 - 23:42

    Pieter:

    Het was gezellig de Alte Stube! Hoe is het inmiddels met de sneeuwtoestand? Het begint hier ook al een beetje winterachtig te worden. Have fun!

  • 28 November 2012 - 23:42

    Pieter:

    Het was gezellig in de Alte Stube! Hoe is het inmiddels met de sneeuwtoestand? Het begint hier ook al een beetje winterachtig te worden. Have fun!

  • 29 November 2012 - 13:55

    Carla:

    Heej Lioneltje
    Klinkt goed allemaal !!
    Keep up the good work !
    Ik volg je met plezier!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Backpacken!!!!

Actief sinds 09 Okt. 2006
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 35510

Voorgaande reizen:

12 December 2013 - 02 April 2014

Nieuw Zeeland

22 Oktober 2012 - 30 Maart 2013

SNOWBOARDEN!!!

29 Oktober 2009 - 31 December 2009

Kinder, hier bin ich!

16 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: