Korte update - Reisverslag uit Mayrhofen, Oostenrijk van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit Mayrhofen, Oostenrijk van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu

Korte update

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

28 Februari 2013 | Oostenrijk, Mayrhofen

Hallo iedereen,

na 1,5 maand nog maar eens wat laten horen voor de liefhebbers!
Ik ben nog lekker aan het lesgeven en ondertussen ook weer terug bij hotel stock als activiteitenmuts voor tieners en jeugdigen:)
Erg leuk om erbij te doen...soms een beetje veel. Ook heb ik een baantje als putzfrau! Lekker een zakcentje erbij!
Het is nog steeds onduidelijk wanneer ik terug kom, waarschijnlijk gewoon eind seizoen (7 april) maar heel misschien wat eerder.
Heb namelijk een leuk baantje aangeboden gekregen in Nederland:)
Deze week lekker aan het chillen met Mariska en Maarten &friends en zometeen ga ik Jennifer ophalen van het Bahnhof, JEEJ!
Voor verdere verhalen, follow on facebook!

Liebe Grussen!

  • 01 Maart 2013 - 07:24

    Marjolein:

    Hey babe, wat is er gebeurt met de wereldreis? Niet dat ik het niet leuk vind wanneer je weer terug bent hoor.Te zien aan Facebook vermaak je je prima in de sneeuw, volgende jaar weer? Kus

  • 02 Maart 2013 - 08:41

    Mascha:

    Hee schatze,

    Leuk weer eens iets van je te horen!
    Volgens vermaak jij je, naast alle baantjes, ook prima in het nachtelijke leven van Mayrhofen ;-)! Kan mij wel voorstellen dat je het druk hebt, als ik dit zo lees.
    En een baan in nederland?? Vertel?
    Over 2 weken ben ik ook voor het eerst op de piste te vinden; helaas wel te ver weg jou. Misschien dat mijn gejodel wel jou aan de andere kant van het gebergte bereikt!
    Dikke kus!!

  • 02 Maart 2013 - 22:00

    Pieter:

    De details worden steeds minder....(-:). Je bent van harte welkom in die heimat, maar.....er staat deze keer geen rode auto met een strik voor je klaar! Nog veel plezier!
    XP

  • 09 April 2015 - 13:48

    BjoV:

    Hey Leonie,

    Kan je mij wat meer vertellen over jouw seizoen in Mayrhofen? Bij welke skischool zat je? En moest je elke week 6 dagen lesgeven? Ik ben namelijk van plan om mijn anwärter te halen, maar ik ben op zoek naar wat informatie :-)

    Groeten,

    Björn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Backpacken!!!!

Actief sinds 09 Okt. 2006
Verslag gelezen: 500
Totaal aantal bezoekers 35515

Voorgaande reizen:

12 December 2013 - 02 April 2014

Nieuw Zeeland

22 Oktober 2012 - 30 Maart 2013

SNOWBOARDEN!!!

29 Oktober 2009 - 31 December 2009

Kinder, hier bin ich!

16 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: