Welcome to KIWIland - Reisverslag uit Warkworth, Nieuw Zeeland van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu Welcome to KIWIland - Reisverslag uit Warkworth, Nieuw Zeeland van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu

Welcome to KIWIland

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

13 December 2013 | Nieuw Zeeland, Warkworth

Hee papa en mama;)

Ik ben aangekomen in Nieuw Zeeland! Eindelijk! Na twee dagen reizen en teveel slecht smakend Aziatisch vliegtuigvoedsel later. Ken het hele receptenboek van China airlines nu wel uit mijn hoofd.....

Nu zit ik gezellig bij mijn tante (een van de laatste ontdekkingen;)) in Warkworth, zo'n 60km boven Auckland. Het is een heel gezellig huisje, midden in the middle of nowhere, maar MOOI! Echt niet normaaal. Het landschap is een combinatie van jungle en zuid limburg.
Zie onderstaande fotootjes!
Ook mijn eerste kudde familieleden zien grazen in de wei...
We zijn naar Snellsbeach geweest enScandrett park, echt fantastische natuur met gave vogels en oeroude bomen. Het is heel anders tot nu toe als wat ik van tevoren had gezien (Lord of the rings en 3opreis) en gehoord (Jennifer, Lieke, Sannefleur, Maarten:0) maar dat maakt het juist nog leuker!

Morgen ga ik een boswandeling maken met Menno (mijn onlangs verkregen oom) over hun Eigen property hier!
Ik kan al wel concluderen dat ik hier met een brommertje niet ver zal komen (Hanneke!), dus misschien dat ik een autootje kan scoren ergens.

Ik houd jullie op de hoogte!

Dikke kus Leonieeeeee

ps. nu gaan we lekkere taartjes eten:)




  • 13 December 2013 - 09:24

    Thea:

    Hee Le!
    Kan het zijn dat ik de foto's niet kan zien? Wat vet joh! Ben toch wel weer reuze trots op je dat je dit weer onderneemt. Fijn he zo'n familie-uitbreiding! ;-)) XX
    T

  • 13 December 2013 - 09:31

    Thea:

    Was natuurlijk weer veel te snel! kan de foto's nu wel zien!
    XXX

  • 13 December 2013 - 09:44

    Jennifer Smit:

    Ohhh ik ben zo jaloers bij het zien van die foto met schaapjes, zou zo terug willen naar NZ!... genietze!

  • 13 December 2013 - 14:24

    Pieter:

    Tjonge, wat een reis moet dat zijn geweest! 40,5 uur, ik werd al moe toen ik er aan dacht!
    Leuk dat het zo leuk is! Groeten aan alle soorten familie daar.
    Ik hoop niet dat je ondervoed raakt van die broodjes hamburger (-:) (wel ver van huis voor een hamburger...)
    Leuke foto's!
    Veel plezier en een dikke kus van......je vader.

  • 13 December 2013 - 19:02

    Mark:

    Hee Leunie! Wat fijn te lezen dat je goed en wel bent aangekomen in NZ! De eerste foto's geven al een mooie indruk, maar ik ben bang dat er nog veel meer en mooiere foto's gaan volgen. Geniet van alles en ik wacht je nieuwe post af. X

  • 15 December 2013 - 12:42

    Mascha:

    Wauw Leoooo; die natuur! Wat prachtig!!! Enjoy babe!!
    xxx

  • 18 December 2013 - 01:14

    Floor:

    Leo~ ! leuk die blog! ik hoop dat je het volhoudt om elke keer iets te schrijven! misje! xxx Floor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Backpacken!!!!

Actief sinds 09 Okt. 2006
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 35529

Voorgaande reizen:

12 December 2013 - 02 April 2014

Nieuw Zeeland

22 Oktober 2012 - 30 Maart 2013

SNOWBOARDEN!!!

29 Oktober 2009 - 31 December 2009

Kinder, hier bin ich!

16 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: