Krems onveilig maken!!! - Reisverslag uit Krems, Oostenrijk van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu Krems onveilig maken!!! - Reisverslag uit Krems, Oostenrijk van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu

Krems onveilig maken!!!

Door: leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

03 November 2009 | Oostenrijk, Krems

Zo beste mensen, oder Beste Leute. Hier ben ik dan met een nieuw dagboek, maar nu over OOstenrijk.
Vrijdag ben ik samen met mn papa aangekomen in het studentenheim. Het weekend was een beetje saai, want veel studenten waar naar huis of elders en er was dus niet veel te beleven... Echter beleef ik natuurlijk altijd wat! Zaterdag ben ik met de twee Hongaarse meisjes gaan koffiedrinken. Zondagochtend heb ik hardgelopen langs de Donau, echter wist ik niet meer precies bij welke brug ik op het voetpad kwam en was de weg terug dus een beetje langer dan gepland....Uiteindelijk een rondje van ongeveer 8 km gemaakt, terwijl ik doelde op de helft! Maar ach, ik ken de omgeving nu ganz goed.
Zondagavond gingen we met een stel meiden uit het studentenheim, naar wat ze hier noemen: een concert. Toen ik de folder zag, had ik me voorgesteld dat er een dj oude roch en reggae platen zou draaien. Lekker van die meezingers, je kent het wel. Echter...We waren veel te vroeg in een soort kelder (jaja, laat de grappen maar komen) en daar waren verschillende jongens aan het soundchecken, oftewel een beetje aanrommelen met snoertjes. Toen uiteindelijk de eerste band begon met spelen, was dat geen pret. Een Bob Marley achtig figuur probeerde te rappen en JA in Duits! Het was niet echt bijzonder maar we hadden onze hoop ondertusen wel op de tweede band gevestigd....Helaas deze was nog vele malen slechter. De zanger zong alsof hij pijn had aan zn keel, en wat later bleek was dat ook zo. Echt niet prettig. Maar goed, wij allemaal braaf klappen en een beetje oudehoeren met Oostenrijkers. Ik sprak op een gegeven moment de zanger van de eerste band en zei dat hij toch wel veel beter kon zingen dan die andere zanger. Hierop antwoordde hij dat hij hem goed kende en dat een goede vriend was. Oeps. Vevolgens ging ik even bij iemand anders over de zanger klagen en die zei vervolgens dat het zijn BESTE vriend was. Je begrijpt, ik maakte me weer reuzepopulair! Maar goed, die laatste knakker vertelde dat hij ook leraar was op een school waar jeugdige leren om wijn te maken. Ik dacht "O wat interessant iemand die weet hoe wijn gemaakt wordt" en dat zei ik dus ook tegen hem. Helaas, hij wist er niks van en gaf het vak Religieus en Moral educations. Toen zijn we maar snel weggegaan...

  • 03 November 2009 - 13:38

    Danielle:

    Heej Leo!

    Goede reis dus gehad? Wat een weekend, daar kan mijne niet tegenop =P Veel plezier met lesgeven, ben benieuwd hoe de kindekes zijn!

    xx danielle

  • 03 November 2009 - 13:44

    Pieter:

    Hoi mop,

    Leuk verhaal; we hebben het hier in Leusden met plezier gelezen! (groeten van Marina)
    En heb je vandaag al voor de klas gestaan? XP.

  • 03 November 2009 - 14:00

    Carla:

    haha. goed verslag.
    kastchen dicht,fertig! oder??
    xxxxxx

  • 03 November 2009 - 14:22

    Mama:

    Wat fijn dat je al leuke contacten hebt gemaakt ! Ik ben erg benieuwd hoe je eerste schooldag zal zijn , Heb je een gezellige kamer ? Ik hoop dat het eten te pruimen is.Hoop gauw weer wat van je te horen, liefs en kus van je moeder.

  • 03 November 2009 - 16:46

    Linde:

    Mooie foto's.
    Vooral de dwarsfluit van de band spreekt mij erg aan (ik kan bijna niet geloven dat het een slechte band was... met een dwarsfluit kan het niet mis zou ik denken)
    Maar ook dat houten kruis aan de muur is niet mis!! Jij boft er maar mee!!!
    Kussies Linde

  • 03 November 2009 - 20:03

    Mar En Kamiel:

    Het zal ook weer niet dat jij in 1 weekend vrienden maakt en ze vervolgens beledigd ;). Ben zo benieuwd hoe het lesgeven is met de 6-jarige en hoe je eerste les verlopen is.

    Kus

  • 05 November 2009 - 11:54

    Lauren :

    Hey! Lees net je verslag. Leuk joh! Succes met je lessen aan de ukkepukken! x LAU

  • 06 November 2009 - 14:41

    Mascha:

    Hee babe,
    Zo te lezen weet jij een ganz goede indruk te maken bij de muzieklegendes van Oostenrijk, hahaha!! Ik denk dat jij gewoon te hip voor ze bent, als ik die foto van die band zo zie!
    Leuke meiden lijken mij he wel, dat doe je dan weer wel goed!

    Aufwiederschnitzel!!

    xx


  • 08 November 2009 - 11:48

    Angelina En Kids:

    Lieve Leo,
    mens ik kom niet meer bij,echt weer iets voor jou,goed om te lezen dat je je vermaakt,ik ben druk bezig met het zoeken naar een goedkope vlucht richting Wenen,ben benieuwd hoe je eerste werkweek is geweest,tot snel,dikke kussen van ons,ps de kids missen je wel hoor,en ik natuurlijk ook.

  • 14 November 2009 - 08:44

    Jennifer:

    Hahahhahaa, ik heb me echt blauw gelachen om je stukje. Je weet wel hoe je vrienden moet maken he?! Verstandige beslissing om weg te gaan voordat je nog meer vrienden ging maken. Enne... waarom klom je niet zelf dat podium op?

  • 15 November 2009 - 10:32

    Dennis:

    Heo Leo, wie geht es mit dir im Ostereich ? das ist doch nicht die erst mall das sie de weg loswerden. Grüßen Dennis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Backpacken!!!!

Actief sinds 09 Okt. 2006
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 35516

Voorgaande reizen:

12 December 2013 - 02 April 2014

Nieuw Zeeland

22 Oktober 2012 - 30 Maart 2013

SNOWBOARDEN!!!

29 Oktober 2009 - 31 December 2009

Kinder, hier bin ich!

16 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: