Glühwein herum! - Reisverslag uit Krems, Oostenrijk van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu Glühwein herum! - Reisverslag uit Krems, Oostenrijk van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu

Glühwein herum!

Door: leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

21 December 2009 | Oostenrijk, Krems

Hallo leute,

nog even een kort berichtje voor de kerst...
Ich wünsche euch Frohe weihnachten und ein gluckliches neues Jahr!
Vandaag hadden we in de eerste klas een Kersttheater met Kinderpunch en Glühwein!
Morgen en overmorgen is er nog les op school en donderdag komt mijn allerbeste zus en vader + aanhang hier, JEEEJ!
Daarna kom ik even mee naar Nederland en hoop ik iedereen weer te zien!

Vielen Grussen und bis bald!










  • 21 December 2009 - 14:00

    Pieter:

    Bewaar maar een "glühweintje" voor ons....
    Zo te zien is/gaat de ergste kou uit de lucht...
    Leuk je donderdag weer te zien!

    XP.

  • 21 December 2009 - 15:01

    Carla:

    heej lievie
    jij ook fijne feestdagen!
    wie weet zie ik je nog even als je in nederland bent.
    xxxx tu madre de vacaciones

  • 25 December 2009 - 09:31

    Mascha:

    Fijne kerstdagen Babe!!
    En veel plezier in ons kikkerlandje! Misschien, zie ik je nog?

    Kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Backpacken!!!!

Actief sinds 09 Okt. 2006
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 35533

Voorgaande reizen:

12 December 2013 - 02 April 2014

Nieuw Zeeland

22 Oktober 2012 - 30 Maart 2013

SNOWBOARDEN!!!

29 Oktober 2009 - 31 December 2009

Kinder, hier bin ich!

16 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: