Leaving Bongo and going to travel! - Reisverslag uit Bongo, Ghana van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu Leaving Bongo and going to travel! - Reisverslag uit Bongo, Ghana van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu

Leaving Bongo and going to travel!

Door: leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

15 Maart 2007 | Ghana, Bongo

Hallo lieve mensen,
ik hoor van alle kanten dat nederland eindelijk mooi weer heeft, dat heb ik ff geregeld omdat ik bijna thuis kom! Goeie he? Hier is het ook nog steeds mooi weer, de temperatuur is meer dan 40 graden geloof ik. Maar ik had het me erger voorgesteld dus het is te doen. Gister heb ik gedag gezegd op mijn school en vannacht vertrekken Floor en ik naar Wa om nijlpaarden te bekijken. Daarna willen we naar Lake Volta om daar een boottour te doen. Of we er ook gaan komen weet ik niet want we missen onze 3e reisgenoot Mars nogal. Die kan organiseren en Floor en ik moeten het vooral van geluk hebben... Ik hou jullie op de hoogte van alles en Nee ik maak geen brokken meer natuurlijk! xxx en groetjes en tot gauw!!!!

  • 15 Maart 2007 - 16:07

    Linde:

    hej leo, veel plezier nog even als toerist en je mag best met een heele grote kaart en rugzak enzo als de toerist rondlopen. tot snel alweer. xxxxxxlinde

  • 15 Maart 2007 - 17:42

    Ankie En Robert:

    lalalalallala leo komt bijna thuis leo komt bijna thuis lalalalala joehoeeeee!!!wat een feest!! ik heb al vrij gevraagd!! dus dat komt goed! Ben nu de dagen aan het aftellen hoor mop! maar geniet nog even van je laatste daagjes in het gekke hoettitoetie-land!kussssssssssjes van ons!!

  • 15 Maart 2007 - 18:31

    Carla:

    heej wijfie
    geniet nog maar lekker. en niet weten wat je gaat doen heeft ook zo zun charme....
    tot in april..
    rugzakje dicht / klaar.
    xxxx

  • 15 Maart 2007 - 20:51

    Zussie:

    hee scheet gister bday van lex in de kroeg zonder jou:( Geniet nog even met volle teugen van t land zolang t nog kan. Dan ga ik ondertussen in Zweden voor je kijken:) Maar daar is t alleen vet koud. Je redt t best met Floor..Mis je. BIG kiss van je sis

  • 16 Maart 2007 - 12:25

    Bo:

    Yo Leo!!! Veel plezier nog ff, ik zie je 7 april!
    Liefs,
    Bo

  • 16 Maart 2007 - 14:58

    Pieter:

    En ja hoor, je vader telt de dagen ook al af....we maken er een ècht feest van!!! Kom, na die nijlpaarden, maar gauw naar een paar Hollandse schapen kijken!Nog veel plezier!

  • 17 Maart 2007 - 07:21

    Tom:

    Hey Leonie, IK BEN THUIS!!! AAAAAAAAH!!! Wat raar zeg! Hey, ik weet niet of je dit leest voordat je naar Wechiau (de nijlpaarden) gaat, maar het is een stuk prijziger geworden sinds de vorige bradt is uitgekomen en het is WEL te doen in 1 dag. Gewoon vroeg vertrekken, je bent toch een ochtendmens (uche uche), dus dat kan je wel aan!

    -xxx-

    Tom

  • 21 Maart 2007 - 18:02

    Mascha:

    Hee Sjonnie!!! Wat vind ik het jammer dat ik die boottour niet meer met jullie kon meemaken; dat zou echt een mooi tripje geweest zijn voor de 3 Sjonnies. Maar goed, jullie kunnen er met z'n tweeen ook wat van en dat kunnen jullie zeker ook zonder mijn hulp! Dikke kus en ik mis jullie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Bongo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Een nieuw avontuur!

30 Maart 2007

Final bye to Bongo and Ghana...

15 Maart 2007

Leaving Bongo and going to travel!

26 Februari 2007

laatste update bongo

25 Januari 2007

De laatste gebeurtenissen...
Leonie

Backpacken!!!!

Actief sinds 09 Okt. 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 35539

Voorgaande reizen:

12 December 2013 - 02 April 2014

Nieuw Zeeland

22 Oktober 2012 - 30 Maart 2013

SNOWBOARDEN!!!

29 Oktober 2009 - 31 December 2009

Kinder, hier bin ich!

16 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: