Final bye to Bongo and Ghana... - Reisverslag uit Bongo, Ghana van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu Final bye to Bongo and Ghana... - Reisverslag uit Bongo, Ghana van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu

Final bye to Bongo and Ghana...

Door: leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

30 Maart 2007 | Ghana, Bongo

Dag mensen,
ja ik leef nog, maar dit is niet zo heel vanzelfsprekend als het klinkt...
Het reizen was leuk althans de plekken die we hebben bezocht, maar helaas hadden we niet erg geluk met de bussen en andere vervoersmiddelen. Ongeluk 1; er brak iets in de bus van bolga naar wa waardoor de bus op de brug moest zien te balanceren (gelukkig was deze brug stevig) waarnaar de bus de bush in reed, hmm prettig is anders. Floor en ik waren erg bang dat de bus zou omslaan, maar gelukkig God was with us. Ongeluk 2; we namen de trotro van kintampo naar tamale en door een storm met regen en wind (meestal bij een storm maar goed) zag de bestuurder niks en vond het toch nodig om hard gas te blijven geven. Wij als voorin zittende vonden dat een minder puik plan en dus vroegen we deze gestoorde om de car te stoppen. wat bleek; verkeerde weghelft, ook bijna daar in de berm/bush. Goed voor je hart joh reizen! Daarna gingen we met de boot van Macongo naar Yeji en ja hoor ongeluk 3; de boot bleef 3 keer haken omdat het waterlevel te laag was. Ik had het even helemaal gehad maar gelukkig was god weer met ons. De weg naar bongo ging gelukkig goed en vandaag heb ik echt echt afscheid genomen van mijn schoolkinderen. Dinsdag zal ik hier vertrekken om donderdagavond te vliegen en vrijdagmorgen aan te komen!!!!!!!! JEeeejjjj. NU gaat het echt hard en voor degenen die het vergeten zijn of die nog niet uitgenodigd zijn; zaterdag 7 april is mijn welkoms/ verjaardagsparty!!!!!!IK hoop jullie echt ALLEMAAL te zien! Tot snel iedereen en regel even mooi weer alsjeblieft, want van 40 naar 10 graden, lijkt me niet zo fraai!

  • 30 Maart 2007 - 16:00

    Mark:

    Het lijkt wel alsof je een stuk ongeluk met je meebrengt. Gelukkig was er dit keer geen schade aan onze leonnieetje;) Nou geniet nog van die paar dagen met 40 graden, want als jij terug komt zal het weer tussen de 10 en 20 graden schommelen! See you soon! Xx je neefje

  • 30 Maart 2007 - 18:47

    Carla:

    ja leuk, je feestje..
    verheug me erop je weer te zien !
    goede reis naar huis..(zal wel klm zijn, da's altijd goed)
    xxx

  • 31 Maart 2007 - 09:22

    Pieter:

    Jippie....daar komt ze weer!
    Kus, je vader.

  • 31 Maart 2007 - 12:11

    Akky En Robbie:

    en ons leonieke komt weer naar huis! hip hip hurree!
    tot snel poeperd scheeterd!
    en je feestje.. wij zijn van de partij! althans ankie iig wel!

    liefs Ankie en robert

  • 31 Maart 2007 - 12:36

    Sarah:

    Jeeeej leo die komt thuis!!! pfff maar zorg je er wel voor dat het in één stuk is? Goeie reis en tot snel! Dikke kus, Saar

  • 31 Maart 2007 - 15:04

    San:

    Ben er bij :)

  • 01 April 2007 - 13:09

    Maris:

    Honey,

    wat heb je allemaal weer meegemaakt! Nou ik zal blij zijn als je weer heelhuids thuis bent! We gaan er een knalfuif van maken. En ff voor t idee: t is 18 graden en de zon schijnt:P
    Tot snel zussie!
    x je zus

  • 02 April 2007 - 08:50

    Marjolein:

    Neem jij dan even een beetje mooi weer mee, past vast nog wel in je koffer!!! Nog maar een paar nachtjes en dan ben je er weer, yippie!!! Kus

  • 02 April 2007 - 12:21

    Elke:

    Hee Leonie!

    Hopelijk gaat je terugreis wat beter!! Geniet nog even van alles en we gaan wel weer een keer biertje doen in Amersfoort toch!? :D

    xElke

  • 02 April 2007 - 15:26

    Maarten:

    He Leonie! Dit weekend weer een feestje, tof dat je weer terug komt! Hoeveel zakken chips ga je gelijk wegwerken! ;)

  • 02 April 2007 - 16:48

    Serife:

    Goh wat is dat snel gegaan als je weer terugkijkt.en naar alles wat je hebt mogen meemaken.echt een reis om nooit meer te vergeten.hoop je natuurlijk heelhuids terug te zien.When I don`t no,want zoals je natuurlijk weet is het bijna zover (nog 2 weken).Ik denk dat me buikje deze feestje moet overslaan.
    Tot gauw schatje,patatje

    Serife

  • 02 April 2007 - 21:08

    Bo:

    Leeeeoooooo, je komt weer naar huis!! Wat is het snel gegaan zeg, niet normaal!
    Ik ben er iig bij 7 april!

    Tot dan!!

    Veel Liefs,
    Bo

  • 25 Februari 2009 - 13:47

    Laetitia:

    Wat cool dit allemaal!!, lieeefs..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Bongo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Een nieuw avontuur!

30 Maart 2007

Final bye to Bongo and Ghana...

15 Maart 2007

Leaving Bongo and going to travel!

26 Februari 2007

laatste update bongo

25 Januari 2007

De laatste gebeurtenissen...
Leonie

Backpacken!!!!

Actief sinds 09 Okt. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 35536

Voorgaande reizen:

12 December 2013 - 02 April 2014

Nieuw Zeeland

22 Oktober 2012 - 30 Maart 2013

SNOWBOARDEN!!!

29 Oktober 2009 - 31 December 2009

Kinder, hier bin ich!

16 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: