Een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Krems, Oostenrijk van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Krems, Oostenrijk van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur!

Door: leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

31 Oktober 2009 | Oostenrijk, Krems

Gutentag meine freunden unf freundinnen, ik moet erg opschieten, maar wil dit even proberen...
Nu heb ik weer geen tijd, want ik zit op de laptop van een Hongaars meisje en die heeft een ander toetsenbord en gaat zodirect met haar oma chatten. Maar de reis ging goed. Gisteren hebben we in een zeer gezellig gehucht, lees: Ort, geslapen, lees:geslafen. Haha, hier op de campus is het rustig. Ik heb een klein kamertje, maar gelukkig een grote kledingkast! Mijn computer laat ik dinsdag onder handen nemen zodat ik zelf ook een wifi aansluiting heb en ik dus met die ganze leute skypen kunnen. Nu moet ik weer hangen, maar no worries, lees: keine zorgen, het gaat goed!

• 31 Oktober 2009 - 08:50

Hugo:

Hé kleine, ben je veilig aangekomen ..?

• 02 November 2009 - 09:20

Pieter:

Hé kanjer, leuk dat ik je stekkie heb gzien; dat gaat daar wel lukken. Veel succes morgen met je èchte start!
    XPapa

• 02 November 2009 - 19:15

Je Zus:

hi hi ik heb een microfoon gekocht hoor! Alleen nou krijg ik de webcam niet werkend... Waar staat dat verslag over dat concert nou?? Ben erg benieuwd. Alvast veel succes met je eerste werkdag morgen!!x je weet wel:P

• 06 November 2009 - 14:31

Mascha:

Hee Babe!!
    Gelukkig heb je een goed reis achter de rug! Ik ben erg benieuwd naar je volgende verhaal, dus hoop dat die computer van jou snel werkt! Al aan de wienerschnitzel gezeten?
    Aufwiederschnitzel dan voor jou!
    xxx