Een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Krems, Oostenrijk van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Krems, Oostenrijk van Leonie Schaap - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur!

Door: leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

31 Oktober 2009 | Oostenrijk, Krems

Gutentag meine freunden unf freundinnen, ik moet erg opschieten, maar wil dit even proberen...
Nu heb ik weer geen tijd, want ik zit op de laptop van een Hongaars meisje en die heeft een ander toetsenbord en gaat zodirect met haar oma chatten. Maar de reis ging goed. Gisteren hebben we in een zeer gezellig gehucht, lees: Ort, geslapen, lees:geslafen. Haha, hier op de campus is het rustig. Ik heb een klein kamertje, maar gelukkig een grote kledingkast! Mijn computer laat ik dinsdag onder handen nemen zodat ik zelf ook een wifi aansluiting heb en ik dus met die ganze leute skypen kunnen. Nu moet ik weer hangen, maar no worries, lees: keine zorgen, het gaat goed!

  • 31 Oktober 2009 - 08:50

    Hugo:

    Hé kleine, ben je veilig aangekomen ..?

  • 02 November 2009 - 09:20

    Pieter:

    Hé kanjer, leuk dat ik je stekkie heb gzien; dat gaat daar wel lukken. Veel succes morgen met je èchte start!
    XPapa

  • 02 November 2009 - 19:15

    Je Zus:

    hi hi ik heb een microfoon gekocht hoor! Alleen nou krijg ik de webcam niet werkend... Waar staat dat verslag over dat concert nou?? Ben erg benieuwd. Alvast veel succes met je eerste werkdag morgen!!x je weet wel:P

  • 06 November 2009 - 14:31

    Mascha:

    Hee Babe!!
    Gelukkig heb je een goed reis achter de rug! Ik ben erg benieuwd naar je volgende verhaal, dus hoop dat die computer van jou snel werkt! Al aan de wienerschnitzel gezeten?
    Aufwiederschnitzel dan voor jou!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Krems

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2009

Een nieuw avontuur!

30 Maart 2007

Final bye to Bongo and Ghana...

15 Maart 2007

Leaving Bongo and going to travel!

26 Februari 2007

laatste update bongo

25 Januari 2007

De laatste gebeurtenissen...
Leonie

Backpacken!!!!

Actief sinds 09 Okt. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 35541

Voorgaande reizen:

12 December 2013 - 02 April 2014

Nieuw Zeeland

22 Oktober 2012 - 30 Maart 2013

SNOWBOARDEN!!!

29 Oktober 2009 - 31 December 2009

Kinder, hier bin ich!

16 November 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: